کد خبر 270921
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

چمران مطرح کرد:

ترافیک اول مهر امسال تفاوتی با دیگر روزها نداشت

ترافیک اول مهر امسال تفاوتی با دیگر روزها نداشت

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باتوجه به اینکه امروز اول مهر و روز بازگشایی مدارس است، تفاوتی از نظر بار ترافیکی با دیگر روزها مشاهده نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران، در مورد دستور جلسه امروز صحن، اظهار کرد: یک فوریت تسهیلات شهروندی در ارتباط با مسائل گردشگری مورد بررسی خواهد گرفت؛ شهرداری باید این تسهیلات را به صورت علنی اعلام کند تا همه شهروندان از آن مطلع باشند.

وی در مورد اوضاع ترافیک شهر در روز اول مهر، افزود: ترافیک امروز فرق چندانی با بقیه روزها نداشت.

چمران تصریح کرد: البته ممکن است با گذشت زمان و نزدیک شدن به عصر، افزایش حجم ترددها را شاهد باشیم ولی اینکه خیلی شلوغ باشد، هنوز اینطور نشده است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی افراد آمارهایی را به زبان می‌آورند، صرفا گمانه زنی و برآورد شخصی خودشان است.

چمران در ادامه بیان کرد: سوال یکی از اعضای شورا در مورد قراردادهای مسکن به شهرداری منتقل شده و باید مراحل خود را طی کند.

نماینده شهرداری برای پاسخگویی در مورد فروش تابلوها به شورا می رود

وی در رابطه با بحث فروش برخی تابلوهای موزه امام علی (ع)، افزود: معمولا موزه‌ها یکسری تابلوهای کم ارزش خود را به فروش می‌رسانند و یکسری دیگر که ارزش بیشتری دارند را نگهداری می کنند، این موضوعی کاملا مرسوم در تمام دنیا است.

چمران عنوان خاطرنشان کرد: البته از رییس سازمان فرهنگی - هنری دعوت خواهد شد تا برای پاسخ گویی به این موضوع در شورای شهر حضور پیدا کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha